Мога ли да направя поръчка без регистрация в онлайн магазина?

Да, можете! След като изберете желаните продукти и ги добавите в пазарската си количка, насочете се към нейната страница, където ще имате възможност да направите корекции по поръчката. След като сте се уверили, че количествата и продуктите в количката ви са както трябва може да преминете към поръчката. Системата ни ще ви подкани да влезете в профила си или да създадете такъв (в случай, че нямате), но може да пропуснете тази стъпка и да преминете към въвеждането на адреса за доставка и вида на плащане.

Какви са ползите от това да имам профил в BG MARKET?

Регистрирайки се в сайта, Вие автоматично започвате да трупате бонус точки при всяка ваша поръчка. Тези точки може да използвате в бъдещи поръчки, с цел намаление на стойността им. Повече информация и общите условия на програмата ни може да намерите в сайта.
Освен това, при създаването на профил, имате опция да преглеждате историята на поръчките си, да поръчвате отново вече изпълнена поръчка само с един клик или да добавяте любими продукти в списък, които може да преглеждате по всяко време в профила си.
Създаването на профил Ви позволява да въведете адреса за доставка веднъж и той автоматично ще бъде попълнен при всяка нова поръчка, което би Ви спестило допълнително време и усилия.

Какъв е срокът за изпълнение на поръчки?

Обикновено изпълняваме поръчките за Благоевград и селата в близост до 2 часа.
Ако желаете да изберете точно определено време за доставка или друг ден, може да го напишете в “Допълнителните бележки” при приключване на поръчката си.
Повече информация за доставките може да намерите тук.

Каква е цената на доставката?

Цената на доставка зависи от това къде се намира адреса. За улеснение на клиентите, сме разделили адресите на 4 главни групи. Условията за доставка на всяка една от тях може да намерите тук.

Цените в онлайн магазина същите ли са като във физическите ви магазини?

Цените в онлайн магазина са абсолютно еднакви с тези във физическите ни магазини. Понякога пускаме ексклузивни предложения само за онлайн магазина. Освен това, чрез програмата ни за лоялни клиенти, получавате допълнителни намаления само в онлайн магазина.

Пресни ли са продуктите ви?

Продуктите се пакетират в деня на доставката. Пакетираме и съхраняваме продуктите като е наш главен приоритет да запазим свежестта и качеството им.

Как мога да поръчам продукт, който имате във физическите магазини, но не тук?

Ако искате да поръчате продукт, който продаваме във физическите си магазини, но го нямаме тук, може да го отбележите в “Бележки” при завършване на поръчката. Заплащането на този продукт става при доставката, в кеш или с карта (с наш мобилен терминал).

Мога ли да откажа направена поръчка?

Може да откажете поръчката си до 2 часа преди доставката й. Обикновено поръчките се изпълняват до 2 часа след заявката, но ако сте посочили друг ден или час за доставка, може да я откажете на телефон +359 897 810 129

Мога ли да поръчам по телефона?

Не, поръчките се правят само през онлайн магазина.

Как се процедира ако липсва продукт или наличност от поръчката ми?

Може да изберете дали да заменим липсващите продукти или да ви дадем ваучер за отстъпка на същата стойност.

Какви са начините на плащане в онлайн магазина?

Предлагаме три начина на плащане: Онлайн плащане с карта, наложен платеж с карта или кеш, банков превод.

Мога ли да прекратя или променя вече направена поръчка?

Ако искате да промените или прекратите вече платена поръчка моля свържете се с нас на телефон: +359 897 810