Често задавани въпроси

Да, можете! След като изберете желаните продукти и ги добавите в пазарската си количка, насочете се към нейната страница, където ще имате възможност да направите корекции по поръчката. След като сте се уверили, че количествата и продуктите в количката ви са както трябва може да преминете към поръчката. Системата ни ще ви поткани да влезете в профила си или да създадете такъв (в случай, че нямате), но може да пропуснете тази стъпка и да преминете към въвеждането на адреса за доставка и вида на плащане.

Регистрирайки се в сайта, Вие автоматично започвате да трупате бонус точки при всяка ваша поръчка. Тези точки може да използвате в бъдещи поръчки, с цел намаление на стойността им. Повече информация и общите условия на програмата ни може да намерите тук.

Освен това, при създаването на профил, имате опция да преглеждате историята на поръчките си, да поръчвате отново вече изпълнена поръчка само с един клик или да добавяте любими продукти в списък, които може да преглеждате по всяко време в профила си.

Създаването на профил Ви позволява да въведете адреса за доставка веднъж и той автоматично ще бъде попълнен при всяка нова поръчка, което би Ви спестило допълнително време и усилия.

Обикновено изпълняваме поръчките за Благоевград и селата в близост до 2 часа.

Ако желате да изберете точно определено време за доставка или друг ден, може да го напишете в „Допълнителните бележки“ при приключване на поръчката си.

Повече информация за доставките може да намерите тук.

Цената на доставка за Благоевград и селата в близост, както и Банско, е 2 лв., при условие, че стойността на поръчката Ви е под 50 лв.

Ако стойността на поръчката Ви е над 50 лв., доставката за Благоевград и селата в близост, както и Банско, е безплатна.

За по-отдалечените селища около гр. Благоевград стандартната цена на доставка е 4 лв., безплатната доставка е налична ако стойността на поръчката достигне поне 80 лв.

Повече може да прочетете тук.

Цените в онлайн магазина са абсолютно еднакви с тези във физическите ни магазини. Понякога пускаме ексклузивни предложения само за онлайн магазина. Освен това, чрез програмата ни за лоялни клиенти, получавате допълнителни намаления само в онлайн магазина.

Продуктите се пакетират в деня на доставката. Пакетираме и съхраняваме продуктите като е наш главен приоритет да запазим свежестта и качеството им.

Ако искате да поръчате продукт, който продаваме във физическите си магазини, но го нямаме тук, може да го отбележите в „Бележки“ при завършване на поръчката. Заплащането на този продукт става при доставката, в кеш или с карта (с наш мобилен терминал).

Може да откажете поръчката си до 2 часа преди доставката й. Обикновено поръчките се изпълняват до 2 часа след заявката, но ако сте посочили друг ден или час за доставка, може да я откажете на телефон +359 897 810 129

Не, поръчките се правят само през онлайн магазина.

Може да изберете дали да заменим липсващите продукти или да ви дадем ваучер за отстъпка на същата стойност.

Предлагаме три начина на плащане: наложен платеж, плащане с карта (на място с мобилен терминал или онлайн) и банков превод.

За начин на плащане “банков превод”, моля използвайте следните данни, с референция номера на вашата поръчка (може да го намерите във вашия профил тук):

ФИРМА: „БЕТА 111“ ООД
БАНКА: АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ
IBAN: BG20BUIN95611000500247
BIC: BUINBGSF

Ако искате да промените или прекратите вече платена поръчка моля свържете се с нас на телефон: +359 897 810 129